gammal vän

trots att vi kanske inte är så speciellt bra vänner längre så vill jag bara skriva att du är verkligen inte värd att se ner på dig själv! Du är hur go som helst och tror ingen som verkligen känner dig tycker att du är en börda för dom.

kämpa på för det kommer bättre tider och jag vet att du är en stark brud som bara med rätt vilje kommer klara allt du vill! ^^

/från en person du förmodligen avskyr :S

Svar: Jag vill inte fråga vem du är, för om du är en gammal vän så finns det säkert en anledning till varför vi inte är vänner längre. Jag vill inte heller förstöra orden. Så tack.
Veronica Hellstadius

Emelie

du vet hur mycket jag älskar dig veronica, trots våran dåliga kontakt kan du alltid ringa mig eller höra av dig om du känner för det. Förstår du hur tacksam vi är att du låter oss hjälpa dig igenom svåra stunder istället för att låsa in dig tills du inte orkar mer.
Ta ALDRIG den utvägen.

Jag älskar dig min ängel, de spelar ingen roll hur många som säger att du inte är värd något, eller något negativt om dig. Du är värd så mycket för så himla många människor och det är det som du ska fokusera på i de svåra stunderna.
Vänner kommer och går men de är de äkta som stannar trots de svåra stunderna.

Min ängel. <3

Svar: Jag älskar dig min ängel. Älskade Emelie. <3
Veronica Hellstadius

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: