Anonym

Läser den för att du är så ful å att jag ska ha något att skratta åt! :)

Anonym

Jag läser din blogg för att ha något att skratta åt, du är ful :)

Anonym

roligt att läsa

felicia henriksson

den är roligt att läsa den :) :):-D

Du vet nog vem egentligen

Läser din blogg för att jag vet hur mycket skit du har gått igenom och hur mycket skit som du fortfarande får ta. Det jag beundras mest av är hur starkt sinne du måste ha samt hur stark du är som människa och individ genom att du orkar stå emot och gå din egen väg. Fortsätt så Veronica:-) Du och jag är inte direkt nära vänner men jag behandlar alla rättvist och jag tror du vet vem jag är egentligen.
Hoppas du får ta del av livets alla godsaker snart. Det finns många! Men tills dess ska du fortsätta kämpa. Jag tror på dig :) kram

du...

det är väldigt fint upplagt och design och jag gillar att läsa bloggar, och din blogg är vekligen vacker:-)
Det är ganska intressant att läsa vad andra människor gör och har förs sig, det är väl ändå lite syftet med bloggar...;-)
Du är bra Veronica som står ut med allt, håller vekligen med föregående sk

fortsättning på Du....

Det blev nå tok med datan så att den la upp själv...:-(
Så jag fortsätter:
Jag håller verkligen med föregående skrivare, fortsätt bara att vara dig själv, du är bäst!
Puss o kram<3

Svar: Tack, vad glad jag blir! Verkligen rörd! :)<3
Veronica Hellstadius

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: