Anton olsson

klaga lagom jag väntade 6 timmar på att få rönka foten förut -.-' och det tog 5 min att rönka + det vart sammanlagt 8 timmars bilfärd....... så klaga inte :/ men ett stick i finget var väll inget har skurit upp hela munnen för att operera ut 7 tänder och 3 hade inte äns börja växa ut än :/ så klaga inte xD + fick en spruta när jag slog i huvudet i färilas badhus och sprutan var runt 2 cm och du fick ett stick i fingret :/. p.s jag skrev så långt har tråkigt och det kanske var kul för dig å veta ;p <3 nu fick du lite å läsa + det var nog den längsta kommentaren hittills va? xD

Svar: haha, jag hatar doktorer bara, men jaja mer synd om dig. ;pmen nej de va inte den längsta kommentaren, har fått mycket längre ;) <3
Veronica Hellstadius

anton

Okej men då kommer längsta senare :p <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: