Jonas

Det är nog bra många som flyr kylan och mörkret genom just TV-dataspel just nu, skulle jag tro :P

Oh, btw. Jag vet inte om du är något större film fan.

Men vi lottar just nu ut biljetter till SF Films "IRL" (Samma film som synts till i Metro för någon dag sedan) =)
http://thegamingground.com/2013/october/sf-film-irl-tavling-vinn-irl-biljetter-och-mossor.html

Svar: Jajo jag tror det jag med. Jag älskar film, men jag tror inte jag skulle ha en chans att vinna någonting, så jag brukar inte ens försöka. :)
Veronica Hellstadius

Jonas

Ah, vad bra =) Ptja, det är ju 5st som vinner. Så det är ju rätt bra odds om jag säger så, det är dessutom de med bäst motivering som vinner (Vi väljer ut vinnarna).

Så du kan ju pröva lyckan =) Ha en bra helg!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: