mamma mu!

Du kommer att se ut som en kossa när du kommer att andvända dom där byxorna!
Fruktansvärt fula vill jag säga dig!
De är bara en tips såruvet!
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Marie

Hoppsan, där har du visst en som är avundsjuk på dina byxor Veronica. :-)
Låt dom inte knäcka dig.
Ingen minns en fegis!!! :-)

Oveeee :D

Ni som kommenterar så där på Veronicas blogg är bara omogen? Veronica kommer knappast se ut som en ko i dom där byxorna. Så smal som hon är haha..
Byxorna är skit snygga Veronica :)<3

Svar: Tack! ^^ <3
Veronica Hellstadius

mamma nu!

De va inte hennes storlek jag menade de var mönstret på byxorna de ser ut som koskinn! De är en tips såruvet!

Svar: Vad har du sett för konstiga kossor då??
Veronica Hellstadius

mamma nu

ja jag har väl sett dig . en tips såruvet!
muuuuuuuuuuuuuuu

Tina

eh..., kor är väl mer fläckig, och byxorna är väl mer randig...?!
Ha, byxorna var ju as coola, såna vill jag också ha!!:-D

Anonym

Och sist jag tittade så var dom då svart vita och inte grön svarta..
Coola byxor Veronica.:-)

mamma nu

Hahahahah som om dom där byxorna är randig hahahhahahahahhhhaahhaah

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: