jennifer

Asså är du bebis eller? Du har jö den där jäkla prinseskronan kvar! Asså så jäkla omoget

Svar: Jag köpte den i vintras för att jag ville ha den. Do you have a problem?
Veronica Hellstadius

jennifer

Hahahaha så de var i vintras du börja vara bebis! Ja de har jag broblem med för att du ska vara sån jävla bebis hela tiden. Sluta vara ett emo för i helvete!

Svar: Jag får vara precis hur jag vill. Jag får se ut precis hur jag vill. Hur omogen kan man vara egentligen. Väx upp och skaffa dig ett liv och sluta kommentera mitt.
Veronica Hellstadius

jennifer

Jag har ett liv så jag behöver inte växa upp. Plus jag e äldre än dig hahahaha och jag e så mkt mognare än dig. Och annars får du ju inga kommentarer.

Svar: Märks i så fall inte att du är äldre.Hellre inga kommentarer alls än elaka onödiga som ingen orkar bry sig om.
Veronica Hellstadius

jennifer

Hahahahhaha jag gör iallafall inte så att mina vänner blir emo och förstör dom.
Asså du blir inte den tjejen som alla tittar på och säger "wow" hahha

Svar: Jag har inte förstört någon. Jag tvingar ingen till något. Men jag stöttar folk i hur dom vill vara. Det är deras eget val lika mycket som det är mitt val hur jag vill se ut.Du kanske inte tycker att jag är något att säga "wow" åt. Men inte för att vara ego eller något, så vet jag att det finns åtminstone en person i världen som skulle säga det om mig. På ett bra sätt. Alla människor är inte som dig, tack och lov.Jag vet inte vad du försöker att uppnå med dina kommentarer. Men eftersom jag uppenbarligen inte bryr mig om dina obetydliga och patetiska ord, så kanske det här är rätt stund att lägga av för dig. :)
Veronica Hellstadius

jennifer

Konstigt att dom vart emo när dom börja va med dig då???? Och jag säger ju bara sanningen!

Svar: Dom får vara hur dom vill. Om dom vill vara "emo" så får dom väl det. Vem ska hindra dom från att vara vem dom vill. Din sanning är vriden. Skriv under med ditt eget namn istället och sluta vara så feg. Bara omogen ju.
Veronica Hellstadius

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: