Anonym

Spara dina klena slantar och köp egna blommor istället för att köpa en massa äckliga emosaker om det är så jävla noga ned vilka blommor du ska ha. Fattar inte du att pappa inte har nått jobb och därmed ingen inkomst och kan inte köpa allt skit du ska ha. Nu va han snäll och köpte dom han köpte åt dej för att han kanske inte hade råd att köpa några andra, nöj dej med det istället för att alltid bara klaga på allt han gör

angeliqa

Fattar inte att han ens ger dej nånting alls när det enda han får tillbaka är en massa skit. Du kan fan inte bete dej på en fläck, man skäms ju..

Svar: Du behöver inte läsa. Jag vill inte ha något med dig att göra. Även om du tycker att jag gör fel, så behöver du ju inte kommentera det.
Veronica Hellstadius

Anonym

Jag behöver inta läsa för att få veta hur illa du beter dej. Jag sliter fullständigt i dej men jag tycker förjävla synd om pappa som ska behöva stå ut med den otacksammaste jäveln som finns!

Svar: Du var då fan inte bättre när du bodde här. Du behöver inte börja tycka synd om honom nu bara för att du är pappas flicka. Du behöver fortfarande inte kommentera något, för jag vill inte ha något med dig att göra.
Veronica Hellstadius

Anonym

Har alltid och kommer alltid vara bra mycket bättre än dej. Kan iallafall bete mej och vara som folk.
Tycker lika synd om mamma som ska behöva stå ut med ditt tjat

Svar: Du är inte bättre än någon annan. Verkligen inte. Jag har inte bett om din åsikt. Vill inte ha dig i mitt liv.
Veronica Hellstadius

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: