fridaaaaaaaaaa

För de första lilla vän snackade jag inte bakom din rygg jag så ju de till dig innan?? Jag ville bara inte säga nå till dig under dagen eftersom jag vill ju inte snacka me dig i onödan.. -.-'

Men har redan Snackat me honom två gånger o de e ju konstigt att ni säger olika saker...
Vill du ge mig problem så okej fortsätt me de då!! Du kommer inte få nå alls tillbaka -.-'!!!!!

Plus att du säger ti folk att jag började, du säger ti folk att jag tog dina saker. Vill du inte se att du också gör fel, jag frågade fint om du kunde hämta me min kamera till skolan, du börja kaxa dig. jAG LÅNADE DINA ÖRHÄNGEn men tappade som va inte direkt meningen.... Gjorde de ju inte me meningen så vrf gå runt o snacka om de.... -.-'!!!!!

Svar: Skriv aldrig till mig igen, du lyssnar bara på ditt eget. Ingen idé att säga sanningen till dig för "du vet ju bäst själv". Vilket inte är sant. Om du nu ska säga något som helst till mig så kan vi prata, mellan 4 ögon. Allså bara du och jag och inte ditt lilla "gäng" du har samlat på dig.Jag har skrev till honom precis när jag kom hem från skolan och frågade varför han sa det när jag hade fått honom att lova att INTE göra något för jag sa att det var lugnt. Inte mitt jävla fel att han inte kunde lyssna på vad jag sa. Ni två är väldigt lika på den fronten.
+ Att du inte ska kalla mig liten eftersom jag faktiskt är både längre, äldre och mognare än dig.
Veronica Hellstadius

fridaaaaaaaaaa

Haha vafan Veronica, jag bryr mig inte om du e varken längre, smalare eller äldre än mig???? Säger du att du e mognare??? Okay in my Ass beatch ;)
Lilla gäng???! Haha omg, herregud.. xdd

Du sliter ju i att lyssna på mig du också så då ligger vi ju lika. Eller nej just de du e ju så jävla mycke bättre o mognare än alla andra på denna jord. Naww putte nutte;*

Ska du säga till mamma nu, gör de du, jag kan säga till min mamma o pappa jag också .xdd


Svar: Deal.
Veronica Hellstadius

fridaaaaaaaaaa

Putte nutte ;*

Anonym

Men Veronica hon frågade snällt om hon kunde få tillbaka kameran för att hon inte hann hämta den, de var örhäbgerna du fixk at mig i julklapp förut oxh dom kostade bara 50kr lilla du..

De är ju förfaan du som började de hela . Bara så du vet så är du inte bäst som du tror att du är
men de är ju såklart alla andra du ska skylla på du kan ju aldrig säga att du själv gör fel!?
Moget att blanda in morsan hörru du!
Kan du inte sköta nå själv nångong.. Eller du kanske är för omogen att inte klara dig själv! :****

Svar: //Matilda Nord
Veronica Hellstadius

Matilda

Har du inget bättre svar?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: