anonym

är inte de där en kill tröja?...

Svar: Spelar det någon roll om det är en "killtröja" om jag tycker om den? Jag brukar ha min lillebrors kläder annars så vad ska den här göra för skillnad?
Veronica Hellstadius

anonym

Andvänd kill kläder du...

Svar: Har det jag vill, och jag tycker inte det är något fel på "killkläder" alls.
Veronica Hellstadius

Anonym

ja de är inte mitt fel att du vill se ut som en kille?

Svar: Ser jag ut som en kille om jag råkar ha en "killtröja" på mig? Vad kommer du ifrån för värld?
Veronica Hellstadius

anonym

ja du ser ut som en kille, jag kommer i från jorden i ett land som heter sverige!!! Du är gay

Svar: Okej, det var din åsikt allså.Gay är man om man gillar människor av samma kön, vilket jag inte gör, så där hade du fel.
Veronica Hellstadius

anonym

Men jag kan se att du är gay!

karina

Fint tröja, det inte är killtröja det är unisex. vilken åning om mode har dem som skriver att du ser ut som en kille?! ingen! Eller hur? jag kan undra att de kan vet vilken mode gäller bara här på liten by! Vilken outveckla människor! Jag håller med dig Veronica! Du ser fint ut i detta tröja!

Svar: Tack så mycket. ^^
Veronica Hellstadius

Emelie Dahlberg din babe♥

men herregud du som är ''anonym'' ge dig för i helvete?
1. många tjejer har killkläder
2. de gör inte än till gay.
3. du bryter emot lagen.
4. VARFÖR BRYR DU DIG?
5. stör du seriöst dig på att veronica har en tröja som 'r cool och UNISEX? lämna bloggen då¨och sluta snacka skit. ge upp vafan

karina

Bra kommentar Emelie!!! Jag har skrivit fel i min första kommentar. Alltså menning var att en del människor som bor i Los har bara åning om "Losmode", dem har ingen åning om betydelse av ord "Unisex" och hur man använder den i mode!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: