Anonym

Ska du inte trycka upp tuttarna lite till, du visar ju faan hela jävla köret på alla bilder du lägger ut..

Svar: Och du kollar?
Veronica Hellstadius

pegasus

Konstigt när du trycker upp dom??

Anonym

Skit i alla kommentarer, brukar också ha "killkläder"
Styrke kram

O

Du tror mig säkert inte nu, men det blir bättre, livet ordnar sig på något vis tillsist. Jag lovar :) Och sluta inte med din blogg, den är jättebra, läser den varje dag!

Mona

Och nu lägger ni av med alla idiotiska kommentarer. Visa att ni har någonting innanför pannbenet.

karina

Sluta inte med bloggen! Strunta i alla elaka kommentater och istället skrattar av alla som har själv kaos i huvet! Tänkt istället att du är bra och kan bli bättre varje dag! gör tvärttom till dem som tycker att du är dum! Visa att du kan göra något fint och bra och att du har samma rättigheter som alla andra här! Alla har gjört något fel när dem var unga men det som är viktigt det är det att man kan glömma om det som var dåligt och kunna visa sina fina och bra fördelar som "bor" inuti i dig i din hjärta och själ. Du kan Veronica, mer än kan du tro! Världen kan bli fint om man tror i det!

p

Lill tuttarnå

Svar: Ursäkta mig då för att mina tuttar inte uppfyller dina äckliga krav. Du behöver inte kolla ens. Varför inte bara dra?
Veronica Hellstadius

p

Okej gör väll de då

p

Okej gör väll de då

p

Okej gör väll de då

k

Har du köpt en super push up eller? Är de för att de ska se ut som ol

k

Sks de se ut som om du har tuttar eller har du stopoat upp bharna med sttumpor?

Svar: Kan de va så jävla kul att kommentera mina tuttar? Har du verkligen inget bättre för dig?Om du inte gillar mig, vad jag skriver eller mina bilder så vad fan gör du inne på min blogg? Ta och skaffa dig ett eget liv och gör något med det istället för att sitta och störa dig på mitt. För jag pallar inte med dina kommentarer. Du klarar ju inte ens av att stå för vad du säger? Fegt som fan bara. Stå upp för det om du ska säga något alls!
Veronica Hellstadius

anonym

om kag inte vill de då

anna

Du är otroligt stark som orkar svara på dessa komentarer!!!
Du har något fult innom dig Som ingen annan kan förstå. Styrke kram

anna

Du är otroligt stark som orkar svara på dessa komentarer!!!
Du har något fult innom dig Som ingen annan kan förstå. Styrke kram

Svar: Tack, är kommentarer som din som får mig att fortsätta! :)
Veronica Hellstadius

Susanne Olsen

De som skriver till dig.är nog bara avundsjuk,så skit i dem och va glad och stolt för det du har.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: