amanda "lilla my "

gumman du är underbar och du vet att jag finns för dig i alla läggen !! du kan prata med mig om allt du vill prata om jag sitter i timmar och lyssnar om det är så det ända jag vill är att se dig le för det är du värld du är värld allt som är underbart för du är underbar och den som är dum mot dig får med lilla mig att göra för jag vill inte se,höra elr veta att du är sårad !!<3<3<3 älskar dig puss !!

Svar: tack älskar dig!<3
Veronica Hellstadius

du vet nog vem...<3

älskling, du betyder allt för mig. Du är helt enkelt bäst, du kan alltid prata med mig om precis allt. Jag älskar dig min ängel du förtjänar inte denna skit. Men fortsätt att kämpa älskling, vi kommer klara av det. Jag lovar. Jag älskar dig mer än allt. Du förtjänar det bästa ..<3

Din hemliga beundrare ;*

Veronica, Jag kommer alltid finnas här för dig vad som än händer. Jag gör lika mycket för dig som du har gjort för mig + Mycket mer! "Denna person" Som gjorde så här ska jag strypa som jag har lovat dig ;)
Och jag såg även vad "den personens mamma" hade skrivit till dig.. Så jävla omoget för att vara en vuxen kvinna -.-'
Men om det n¨nsin är något så är det bara att ringa eller smsa för jag kommer alltid svara. Jag kan offra allt för dig,
Älskar dig Veronica och jag kommer alltid att göra det..<3

Svar: tack älskade du, jag älskar dig<3
Veronica Hellstadius

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: