amanda

jag vill har dig kvar min ängel <3 för om jag inte skulle få ha dig kvar så skulle jag inte vilja vara kvar för du är som en syrra för mig du är mitt allt du betyder lika mkt för mig som tove betyder för mig ni är dom bästa vännerna jag har för jag kan lita på er i 1000% älskar dig veronica !!<3

Fridaa

Veronica Du är verkligen inte värd sånna vänner, du behöver och är värd så mycket mer än personer som är avundsjuka och som måste snacka skit, avslöja en massa saker och som beter sig förjävligt mot dig.

Du ska inte förlåta personer om och om igen. För då vet dom att du kommer att göra det fler gånger därför kör dom ett spel med dig. Och tror dom kan behandla dig som dom sjävla vill.

Glöm dom totalt, som du säger till mig.

För du är verkligen en helt fantastisk tjej, en vän som alla drömmer om att få!? ^^

Du är personen som verkligen är rädd om dina vänner och gör vad som helst för dom.

Men gör det inte mot vem som helst. Och speciellt inte dom som behandlar dig dåligt och vill bli kallas " din bästa vän " och som kanske inte alls är värd det..



Jag vill föralltid vara din bästa vän, den som alltid finns för dig i vått och tort.

Och som alltid kommer att se på dig som den tjejen du verkligen är.

Jag älskar dig Veronica, och det vet du.

Och exakt ingen eller inget kan ändra på det. Föralltid vi, föralltid tillsammans.

Orden står inskrivet i mitt hjärta, och du lika så!

Jag saknar dig jätte mycket, men snart behöver jag inte det längre. Vi kommer att ha det exakt som förut du och jag mot värden gumman, du och jag!



LoVe yOu VeRoNiCa! <33333

Daniel

Du vet att jag vill ha kvar dig! jag hoppas att du tycker att jag är värd det, annars ska jag försöka och försöka tills jag har bevisat det för dig!

Jag finns alltid om det är nåt lillpruppen! <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: